Шағымды қарау
«Шағымдар» парақшасында келесі критерийлер бойынша фильтрлеу мүмкіндігі бар шағымдар тізілімі көрсетіледі:
Шағым мәртебесі:
- «Берілді»
- «Қабылданбады»
- «Қаралуда»
- «Аяқталды»
- «Қарсылықта»
- «Қарсылық қаралуда»
- «Қарсылық қаралды»
Шағым типі:
- «Ұйымдастырушыға/Тапсырыс берушіге шағым»
- «Комиссияға шағым»
- «Портал операторына шағым»
Өнім беруші
- БСН, атауы бойынша іздеу
Шағым объектісі
- БСН, атауы бойынша іздеу
Шағымды қарау үшін шағымның ИД басу керек.
Шағым ИД бойынша өткеннен кейін жүйе өнім берушінің шағым карточкасын көрсетеді, онда Сіз ақпаратпен, сондай-ақ шағымға салынған қосымшамен таныса аласыз. Шағымды СБжОҚ өкілі қараған кезде шағымның мәртебесі "Қаралуда" болып өзгертіледі.
Шағымға жауап жазу үшін "СБжОҚ " рөлі бар пайдаланушы осы шағымға жауапты көрсете алады, оның жауабына құжат түрінде "Қосымша" тіркеп, "Аяқтау" батырмасын басады.
Кейін жауапқа ЭЦҚ кілтімен қол қою қажет.
Қол қойылғаннан кейін жүйе "Шағым сәтті қаралды. Жауап өтініш берушіге жіберілді." хабарламасын көрсетеді.
Қарсылыққа жауап
Шағым бойынша қарсылық түскеннен кейін пайдаланушы "СБжОҚ" рөлімен "Қарсылыққа жауап беру" батырмасын басады.
Қарсылыққа жауап жазу үшін "СБжОҚ" рөлі бар пайдаланушы осы қарсылыққа жауапты көрсетеді, "Қосымша" растайтын құжатты өз жауабына тіркей алады және "Жариялау" батырмасын басады.