Жиі қойылатын сұрақтар
Аккредиттеу
- Аккредиттеу кезінде өнім беруші қандай тексеруден өтеді
- Аккредиттеу қанша уақытты алады?
- Қандай жағдайда аккредиттеу қажет емес?
- Аккредиттеуден кейін жабу құжаттарын қалай алуға болады?
- Егер мен аккредиттеуден өтуге келіспесем?
- Тапсырыс берушінің сатып алу қағидаларында тек Порталда аккредиттелген өнім берушілерге сатып алуға қатысуға шектеу жоқ
- Егер шот төленсе, бірақ анықталған бұзушылықтарға байланысты аккредиттеуден өтпесе?
- Аккредиттеуге өтінім қанша уақытқа жарамды?
- Егер аккредиттеу үшін 3-ші тұлғадан төлесеңіз?
- Әлеуетті жеткізушілер қандай тексеруден өтеді
- 403 қате. Сұраған бетті қарау/түзету үшін Сіздің құқықтарыңыз жеткіліксіз
- Аккредиттеуге өтінім беру және төлем шотын қалыптастыру
- Аккредиттеу бойынша деректерді нақтылау қажет
- Аккредиттеу үшін қажетті құжаттар
- Деректерді нақтылау кезінде аккредиттеу құжатын қалай тіркеуге болады?
- Жеделдетілген аккредиттеудің артықшылықтары
- Мен әдеттегі аккредиттеу үшін төледім, процесті қалай жылдамдатуға болады?
- Порталда аккредиттеуден қаншалықты жиі өту керек?
Тарифтік жоспарлар
- Өнім берушілерге арналған тарифтік жоспарлар
- Тарифтік жоспарды таңдау
- Қызмет үшін төлем
- Егер сома көрсетілмесе, қандай тарифті қосу керек?
- Тарифтік жоспар үшін онлайн төлеуге болады ма?
- Аккредиттеуден өткенге дейін тарифтік жоспар үшін онлайн төлеуге болады ма?
- Үлкен тарифке ауысқан кезде қайта есептеу
- Тарифтік жоспарды пайдаланбаған кезде қаражатты қайтару қарастырылған ба
- Оператордың тарифтік жоспарды қосуы қанша уақытты алады?
Сатып алуға қатысу
- Ашу хаттамасында шартты жеңілдіктер ескерілмейді, дегенмен тиісті құжаттар қоса тіркелген. Бұл не туралы?
- Егер Сіз "Біліктілік туралы мәліметтер" құжатын толықтыруға жіберілсеңіз
- Порталда тапсырыс берушіге қалай сұрақ қоюға болады?
- Тапсырыс берушінің әрекеттеріне қалай шағымдануға болады?
- Белгілі бір тапсырыс беруші бойынша сатып алуды қалай табуға болады?
- Өтінімге тіркелген файлдың максималды көлемі қандай?
- Сатып алу бойынша ақпараттық таратуға қалай жазылуға болады?
- Бір көзден сатып алуға қалай қатысуға болады?
- Өтінім берген кезде "Заңды мекен-жайы жоқ" қате пайда болады. Не істеу керек?
- Тек өзекті хабарландыруларды қалай көруге болады?
- Өтінімге тіркелген файлдарды қалай көруге болады? Қажет болған жағдайда түзетулерді қалай енгізуге болады?
- Үлкен өлшемді файлды мұрағат арқылы қалай бөлуге болады?
- Өтінімді жіберу мүмкін емес. Міндетті құжаттар жоқ.
- Өтінім бергеннен кейін "сома" жолағында кейбір иероглифтер көрсетіледі. Бұл не туралы? Жіберілген бағаны қалай көруге болады?
- Өтінім берген кезде "дұрыс емес баға" қате пайда болады. "Жариялау" батырмасы белсенді емес. Бұл не туралы?
- Өтінімнің шимай қағазы сақталған жағдайда баға сақталмайды
- Егер өнім берушіде салық берешегі бойынша шектеулік болса, не істеу керек?
- Сатып алудағы демпинг (квазимемлекеттік емес сектор)
- Маркетингтік зерттеу дегеніміз не (Коммерциялық ұсыныстарды сұрату)?
- Хабарландыру құжаттарындағы ашық кілт дегеніміз не? Өнім берушіге қажет пе?
- Алдын ала талқылау дегеніміз не?
- Біріктірілген лот дегеніміз не?
- Қалай өтінім беруге болады, өтінім беру батырмасын көрмеймін
- Өтінімді жариялау кезінде "Салық берешегі туралы өзекті мәліметтер жоқ" деген хабарлама шығады
· Лицензиялар
Шарттар
- Шарттың орындалуын қамтамасыз ету қанша уақыт ішінде енгізіледі?
- Шарттың орындалуын қамтамасыз ету мөлшері
- Өнім берушіге шарттың орындалуын қамтамасыз етуді қайтару
- Қандай жағдайларда шарттың орындалуын қамтамасыз ету қайтарылмайды?
- Қандай жағдайларда шарттың орындалуын қамтамасыз ету енгізілмейді?
- Қамтамасыз етуді енгізу қажеттілігі туралы хабарлама келді, не істеу керек?
- Шарт авторына " Кіріс актілерін қабылдауға жауапты пайдаланушы көрсетілгеніне назар аударыңыз ..." хабарлама келді
- Бұзу туралы хабарламаны қалай жіберуге болады
- Шартты жасалмаған деп қалай тануға болады?
Тапсырыс беруші
- ТҚ/АҚ алдын ала талқылауға өзгерістер енгізу
- Мемлекеттік сатып алу порталымен ақпарат беру бөлігінде ЕЭП интеграциясы бар ма?
- Сатып алу өткізілді. Өнім берушінің контактілерін қалай білуге болады?
- Егер Сізде лицензияланған сатып алу болса, лицензия талабын қалай қосуға болады?
- Лотқа берілген өтінімдердің санын қалай көруге болады?
- Комиссия хатшысын қалай ауыстыруға болады?
- Хаттамаға қол қою кезінде комиссия мүшесінің жоқтығын қалай көрсетуге болады
- Жылдық сатып алу жоспарының электрондық шаблонын толтыру әдістемесі
- ТҚ/АҚ алдын ала талқылауда қол қоюшы
- Хаттама комиссияның барлық мүшелерімен қалыптастырылды және қол қойылды, бірақ жариялау батырмасы жоқ, не істеу керек?
Актілер
- Актіні қалай кері қайтарып алуға болады?
- Актіге тіркелген файл жойылмайды
- Құжатты қалыптастырмас бұрын негізгі құжаттың карточкасын толтыру қажет
- Акт бойынша сома шарттың мәні бойынша төлемдер сомасынан аспауы тиіс
ЭЦҚ
- ЭЦҚ қалай алуға болады?
- Сертификатты қалай таңдауға болады? Токен/Казтокен шығады
- Егер ЭЦҚ алған адам компанияда жұмыс істемесе, компанияға ЭЦҚ қайта шығару қажет пе?
- Қол қою кезінде қандай ЭЦҚ сертификатын таңдау керек: GOST немесе AUTH?
- Қате-Пайдаланушы сертификатымен қол қойылмаған.
- Егер сақтау орнының құпия сөзін ұмытып қалсаңыз не істеу керек?
Тіркеу деректері мен өкілеттіктері
- Құпия сөзді қалпына келтіру
- Ұйым әкімшісінің құқықтарын қалай қайта тағайындауға болады?
- Электрондық мекенжайды қалай өзгертуге болады?
- Уақытша құпия сөзді өзгерткен кезде ағымдағы құпия сөз дұрыс емес
- Қате хэш немесе хэш ескірген
- Банк филиалының мекен-жайы жоқ. Банктік шотты қосқанда қалай болу керек?
- 401 қате. Сұралған бетті қарау үшін порталда тіркелу/кіру қажет
- ЭҚҚЖ коды дегеніміз не?
- Банктік шотты қосу кезінде "Қате ЖСК" қатесі шығады, бұл нені білдіреді?
- Бізде қызметкер жұмыстан шығарылды, оны жүйеден қалай жоюға болады ?
- Мен құпия сөзді өзгертуді сұрадым, бірақ жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келуі керек екені есімде жоқ. Не істеу керек?