Тіркеу кезінде пайдаланылған ТАӘ сертификаттағы атымен сәйкес келмейді.
"Тіркеу кезінде пайдаланылған ТАӘ сертификаттағы атпен сәйкес келмейді." хабарлама көрсетілсе, техникалық қолдау қызметіне хабарласуыңызды сұраймыз.
Пайдаланушының ТАӘ өзгерту үшін төменде көрсетілгендей Еуразиялық электрондық порталдың техникалық қолдау қызметінің атына хат (ресми сұрау салу) жазу қажет:
- сұрау салу ресми бланкіде жазылуы, басшының қолымен және ұйымның мөрімен расталуы тиіс;
- сұрау салу мыналарды қамтуы тиіс: ұйымның СТН және пайдаланушылардың ТАӘ және ауысым себебінің қысқаша түсіндірмесі;
- мемлекеттік тіркеу туралы куәлікті және басшының (немесе сенім білдірілген адамның) паспортын қоса беру қажет;
- басшыны тағайындау туралы бұйрық немесе сенімхат;
- Хаттың сканерленген көшірмесін support@mitwork.kz электрондық поштаға жіберіңіз.