Жиі қойылатын сұрақтар


 

Аккредиттеу

  • Аккредиттеу кезінде өнім беруші қандай тексеруден өтеді
  • Аккредиттеу қанша уақытты алады?
  • Қандай жағдайда аккредиттеу қажет емес?
  • Аккредиттеуден кейін жабу құжаттарын қалай алуға болады?
  • Егер мен аккредиттеуден өтуге келіспесем?
  • Тапсырыс берушінің сатып алу қағидаларында тек Порталда аккредиттелген өнім берушілерге сатып алуға қатысуға шектеу жоқ
  • Егер шот төленсе, бірақ анықталған бұзушылықтарға байланысты аккредиттеуден өтпесе?
  • Аккредиттеуге өтінім қанша уақытқа жарамды?
  • Егер аккредиттеу үшін 3-ші тұлғадан төлесеңіз?
  • Әлеуетті жеткізушілер қандай тексеруден өтеді
  • 403 қате. Сұраған бетті қарау/түзету үшін Сіздің құқықтарыңыз жеткіліксіз
  • Аккредиттеуге өтінім беру және төлем шотын қалыптастыру
  • Аккредиттеу бойынша деректерді нақтылау қажет
  • Аккредиттеу үшін қажетті құжаттар
  • Деректерді нақтылау кезінде аккредиттеу құжатын қалай тіркеуге болады?
  • Жеделдетілген аккредиттеудің артықшылықтары
  • Мен әдеттегі аккредиттеу үшін төледім, процесті қалай жылдамдатуға болады?
  • Порталда аккредиттеуден қаншалықты жиі өту керек?

Тарифтік жоспарлар

Сатып алуға қатысу

  • Ашу хаттамасында шартты жеңілдіктер ескерілмейді, дегенмен тиісті құжаттар қоса тіркелген. Бұл не туралы?
  • Егер Сіз "Біліктілік туралы мәліметтер" құжатын толықтыруға жіберілсеңіз
  • Порталда тапсырыс берушіге қалай сұрақ қоюға болады?
  • Тапсырыс берушінің әрекеттеріне қалай шағымдануға болады?
  • Белгілі бір тапсырыс беруші бойынша сатып алуды қалай табуға болады?
  • Өтінімге тіркелген файлдың максималды көлемі қандай?
  • Сатып алу бойынша ақпараттық таратуға қалай жазылуға болады?
  • Бір көзден сатып алуға қалай қатысуға болады?
  • Өтінім берген кезде "Заңды мекен-жайы жоқ" қате пайда болады. Не істеу керек?
  • Тек өзекті хабарландыруларды қалай көруге болады?
  • Өтінімге тіркелген файлдарды қалай көруге болады? Қажет болған жағдайда түзетулерді қалай енгізуге болады?
  • Үлкен өлшемді файлды мұрағат арқылы қалай бөлуге болады?
  • Өтінімді жіберу мүмкін емес. Міндетті құжаттар жоқ.
  • Өтінім бергеннен кейін "сома" жолағында кейбір иероглифтер көрсетіледі. Бұл не туралы? Жіберілген бағаны қалай көруге болады?
  • Өтінім берген кезде "дұрыс емес баға" қате пайда болады. "Жариялау" батырмасы белсенді емес. Бұл не туралы?
  • Өтінімнің шимай қағазы сақталған жағдайда баға сақталмайды
  • Егер өнім берушіде салық берешегі бойынша шектеулік болса, не істеу керек?
  • Сатып алудағы демпинг (квазимемлекеттік емес сектор)
  • Маркетингтік зерттеу дегеніміз не (Коммерциялық ұсыныстарды сұрату)?
  • Хабарландыру құжаттарындағы ашық кілт дегеніміз не? Өнім берушіге қажет пе?
  • Алдын ала талқылау дегеніміз не?
  • Біріктірілген лот дегеніміз не?
  • Қалай өтінім беруге болады, өтінім беру батырмасын көрмеймін
  • Өтінімді жариялау кезінде "Салық берешегі туралы өзекті мәліметтер жоқ" деген хабарлама шығады

·        Лицензиялар

Шарттар

  • Шарттың орындалуын қамтамасыз ету қанша уақыт ішінде енгізіледі?
  • Шарттың орындалуын қамтамасыз ету мөлшері
  • Өнім берушіге шарттың орындалуын қамтамасыз етуді қайтару
  • Қандай жағдайларда шарттың орындалуын қамтамасыз ету қайтарылмайды?
  • Қандай жағдайларда шарттың орындалуын қамтамасыз ету енгізілмейді?
  • Қамтамасыз етуді енгізу қажеттілігі туралы хабарлама келді, не істеу керек?
  • Шарт авторына " Кіріс актілерін қабылдауға жауапты пайдаланушы көрсетілгеніне назар аударыңыз ..." хабарлама келді
  • Бұзу туралы хабарламаны қалай жіберуге болады
  • Шартты жасалмаған деп қалай тануға болады?


Тапсырыс беруші

  • ТҚ/АҚ алдын ала талқылауға өзгерістер енгізу
  • Мемлекеттік сатып алу порталымен ақпарат беру бөлігінде ЕЭП интеграциясы бар ма?
  • Сатып алу өткізілді. Өнім берушінің контактілерін қалай білуге болады?
  • Егер Сізде лицензияланған сатып алу болса, лицензия талабын қалай қосуға болады?
  • Лотқа берілген өтінімдердің санын қалай көруге болады?
  • Комиссия хатшысын қалай ауыстыруға болады?
  • Хаттамаға қол қою кезінде комиссия мүшесінің жоқтығын қалай көрсетуге болады
  • Жылдық сатып алу жоспарының электрондық шаблонын толтыру әдістемесі
  • ТҚ/АҚ алдын ала талқылауда қол қоюшы
  • Хаттама комиссияның барлық мүшелерімен қалыптастырылды және қол қойылды, бірақ жариялау батырмасы жоқ, не істеу керек?

Актілер

  • Актіні қалай кері қайтарып алуға болады?
  • Актіге тіркелген файл жойылмайды
  • Құжатты қалыптастырмас бұрын негізгі құжаттың карточкасын толтыру қажет
  • Акт бойынша сома шарттың мәні бойынша төлемдер сомасынан аспауы тиіс


ЭЦҚ

  • ЭЦҚ қалай алуға болады?
  • Сертификатты қалай таңдауға болады? Токен/Казтокен шығады
  • Егер ЭЦҚ алған адам компанияда жұмыс істемесе, компанияға ЭЦҚ қайта шығару қажет пе?
  • Қол қою кезінде қандай ЭЦҚ сертификатын таңдау керек: GOST немесе AUTH?
  • Қате-Пайдаланушы сертификатымен қол қойылмаған.
  • Егер сақтау орнының құпия сөзін ұмытып қалсаңыз не істеу керек?

 Тіркеу деректері мен өкілеттіктері

  • Құпия сөзді қалпына келтіру
  • Ұйым әкімшісінің құқықтарын қалай қайта тағайындауға болады?
  • Электрондық мекенжайды қалай өзгертуге болады?
  • Уақытша құпия сөзді өзгерткен кезде ағымдағы құпия сөз дұрыс емес
  • Қате хэш немесе хэш ескірген
  • Банк филиалының мекен-жайы жоқ. Банктік шотты қосқанда қалай болу керек?
  • 401 қате. Сұралған бетті қарау үшін порталда тіркелу/кіру қажет
  • ЭҚҚЖ коды дегеніміз не?
  • Банктік шотты қосу кезінде "Қате ЖСК" қатесі шығады, бұл нені білдіреді?
  • Бізде қызметкер жұмыстан шығарылды, оны жүйеден қалай жоюға болады ?
  • Мен құпия сөзді өзгертуді сұрадым, бірақ жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келуі керек екені есімде жоқ. Не істеу керек?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • No labels