Маркетингтік зерттеу дегеніміз не (коммерциялық ұсыныстарды сұрату)?
ЕЭП пайдалану Қағидаларынан үзінді::
10.1 т. маркетингтік зерттеулерді порталда Тапсырыс беруші/Ұйымдастырушы өнім берушілердің коммерциялық ұсыныстарын алдын ала жинау және тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жоспарланған сатып алу бойынша ұсыныстар нарығын қосымша талдау үшін сатып алудың ықтимал тәсілдерінің бірімен сатып алудың негізгі рәсімдерін өткізгенге дейін жүргізеді.
10.2 т. маркетингтік зерттеу сатып алу тәсілі болып табылмайды және маркетингтік зерттеуді Ұйымдастырушыда маркетингтік зерттеуге қатысушы-өнім берушілермен шарттық міндеттемелердің туындауына әкеп соқтырмайды.
10.3 т. Маркетингтік зерттеулер процедурасы келесідей дәйекті іс шараларды жүргізуді көздейді:
- Порталда маркетингтік зерттеу жүргізу туралы хабарландыруды жариялау;
- Порталда өнім берушілердің коммерциялық ұсыныстарын қабылдау және тіркеу;
- хабарландыруды ашу және маркетингтік зерттеу нәтижелерін Порталда жариялау
10.20 т. Маркетингтік зерттеу аяқталғаннан кейін Тапсырыс беруші / Ұйымдастырушы құқылы:
- маркетингтік зерттеулерді қайта жүргізу;
- сатып алу жоспарында бастапқыда анықталған тәсілмен сатып алуды жүзеге асыру;
- сатып алуды өткізуден бас тарту
Толығырақ ақпарат алу үшін ЕЭП пайдалану Қағидаларының 10-тармағына жүгініңіз