Тіркеу деректері мен өкілеттіктері туралы жиі қойылатын сұрақтар

  • Құпия сөзді қалпына келтіру
  • Ұйым әкімшісінің құқықтарын қалай қайта тағайындауға болады?
  • Электрондық мекенжайды қалай өзгертуге болады?
  • Уақытша құпия сөзді өзгерткен кезде ағымдағы құпия сөз дұрыс емес
  • Қате хэш немесе хэш ескірген
  • Банк филиалының мекен-жайы жоқ. Банктік шотты қосқанда қалай болу керек?
  • 401 қате. Сұралған бетті қарау үшін порталда тіркелу/кіру қажет
  • ЭҚЖЖ коды дегеніміз не?
  • Банктік шотты қосу кезінде "Қате ЖСК" қатесі шығады, бұл нені білдіреді?
  • Бізде қызметкер жұмыстан шығарылды,оны жүйеден қалай жоюға болады?
  • Мен құпия сөзді өзгертуді сұрадым, бірақ жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келуі керек екені есімде жоқ. Не істеу керек?
  • Біз компаниямыздың атауын өзгерттік, енді порталда қалай өзгереміз?
  • Порталда үш немесе одан да көп қызметкер жұмыс істей алады ма?
  • Заңды мекенжайды қалай өзгертуге болады


  • No labels