Тіркеу деректері мен өкілеттіктері туралы жиі қойылатын сұрақтар
- Құпия сөзді қалпына келтіру
- Ұйым әкімшісінің құқықтарын қалай қайта тағайындауға болады?
- Электрондық мекенжайды қалай өзгертуге болады?
- Уақытша құпия сөзді өзгерткен кезде ағымдағы құпия сөз дұрыс емес
- Қате хэш немесе хэш ескірген
- Банк филиалының мекен-жайы жоқ. Банктік шотты қосқанда қалай болу керек?
- 401 қате. Сұралған бетті қарау үшін порталда тіркелу/кіру қажет
- ЭҚЖЖ коды дегеніміз не?
- Банктік шотты қосу кезінде "Қате ЖСК" қатесі шығады, бұл нені білдіреді?
- Бізде қызметкер жұмыстан шығарылды,оны жүйеден қалай жоюға болады?
- Мен құпия сөзді өзгертуді сұрадым, бірақ жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келуі керек екені есімде жоқ. Не істеу керек?
- Біз компаниямыздың атауын өзгерттік, енді порталда қалай өзгереміз?
- Порталда үш немесе одан да көп қызметкер жұмыс істей алады ма?
- Заңды мекенжайды қалай өзгертуге болады