Мен құпия сөзді өзгертуді сұрадым, бірақ жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келуі керек екені есімде жоқ. Не істеу керек?
Егер Сіз тіркелу кезінде қандай электрондық мекенжай көрсетілгенін және сәйкесінше жаңа құпия сөз қандай мекенжайға келу керектігін білмесеңіз, техникалық қолдау қызметіне хабарласып, операторға пайдаланушының ЖСН/ұйымның БСН-ін атауыңыз керек, оператор Сізге электрондық мекен-жайды айтады.
Егер көрсетілген электрондық мекенжайға қол жетімділік болмаса, Сізге қажет (support@mitwork.kz поштаға):
Электрондық мекенжайды өзгерту қажеттілігі туралы Еуразиялық электрондық порталдың техникалық қолдау қызметінің атына хат (ресми сұрау салу) жазу
- сұрау салу ресми бланкіде жазылуы, өтініш берушінің қолымен және ұйымның мөрімен расталуы тиіс
- немесе сұрау салуды КОРПОРАТИВТІК поштадан еркін нысанда жазыңыз (корпоративтік электрондық пошта үшін yourname@companyname.kz форматтағы мекенжайлар пайдаланылады) бұл ретте қамтылуға тиіс: мекенжайын өзгертуді талап етілетін ұйымның БСН, пайдаланушының ЖСН және ТАӘ, өзгерту себебінің қысқаша түсіндірмесі